L’héritage de Mufti Meerun lor la balance Ahlu Sunnah

Le Mufti dire : Donc, Wahdatoul Woujoud li pas plis qui ça et d’après sa interprétation-la, perna narien de shirk la dans.

Sheikh Muhammad Amaan Al-Jaami dire: Celui qui ena la conception de Wahdat-ul-Wujoud, li ene Murtad, même si li mettre so Jilbaab.

(BARAA-ATU ULAMAA-IL-UMMAH, pg 64)

 

Le Mufti dire : Allah li partout.

Ibn Abdil Bar (463) dire : Dans sa Hadiith la ena preuve qui Allaah Li lor le ciel, lor le trône, la haut sept les ciels, couma Al-Jamaa’ah fine dire, et li parmi zotte bans preuves contre Mu’tazilah et Jahmiyyah dans zotte conception qui Allaah Li partout et Li pas lor le trône.

(AT-TAMHIID 7/129)

Le Mufti dire : Le Soufisme c’est ene branche dans Deen.

Sheikh Hammaad Al-Answaari (1418 H) dire : Le Soufisme li composé du judaïsme, le mazdéisme, le paganisme et certains principes islamiques. L’Islaam li juste ene nom (la-dans) et banla zotte les frères de bans colonisateurs.

Le Mufti dire : Sheikh Ibn Arabi et Sheikh Jalaaluddin Roumi c’est deux Wali pou Allah ki banne ‘Oulama de tout l’époque fine ena grand estime pou zotte.

Le Hanafi Ibn Abil-Iz (792 H) dire: Mais Ibn Arabi et so bans semblables c’est bans Munaafiq, bans Zanaadiqah (bans qui montré-zotte musulmans et a l’intérieur zotte cachiette Kufr) qui croire dans Alit-tihaad, et zotte pour dans le plus fond du feu (l’enfer).

(SHARH AQEEDAH AT-TWAHAAWIYYAH)

Le Mufti dire : Si nous gagne droit traite ene dimoune musulman lors la base banne signes, nou pas comprend ki faire nou pas capave accepté kikene Wali lor la base banne signes.

Imaam Ahmad Ibn Hambal (241 H) dire : Nous pas temoigne pour quicaine parmi bans qui lor (nous) Qiblah, basant lor ene Amal qui li faire, qui li pour rentre dans Jannat oubien dans du feu. Nous garde l’espoir pour celui qui bon et (en même temps) nous ena la crainte pour li. Et nous ena la crainte pour le malfaisant, le pécheur, et (en même temps) nous ena l’espoir Rahmat-Allaah pour li.

(USOUL-US-SUNNAH PG 74)

Le Mufti dire : Faire Rafa’Yadein pas approche nou avec Allah Ta’ala couma pas faire li aussi pas éloigne nou avec Allah Ta’alaa.

Imaam Ash-Shaafei (204 H) dire : Li pas permissible a personne qui fine ecoute Hadiith du messager d’Allaah concernant Raf-ul-yadayn au commencement de Swalaat, et quand alle dans Rukou’, qui li abandonne imite (le prophete) so action.

(TWABAQAAT-US-SHAAFI-IYYAT-IL-KUBRAA 2/100)

CATEGORIES
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus (0 )